Hemma igen.

Borde sova för länge sedan vid det här laget, i alla fall med tanke på att veckarklockan ringde kvart över sex i morse borta i Spanien, och att jag idag har lyckats flyga med till gråa sverge och haft volleybollmatch. Men kände att jag var tvungen att skriva något, nu när jag äntligen (!?) kommit hem.

Jag har två saker att berätta.
1. Vad som hände i Barcelona.
2. Om matchen.

1. Vi var i Bracelona tre dagar.

Den första dagen var det mulet och vi ägnade dagen till att strosa runt på stan och tittade i affärer. Köpte massvis med fina smycken och ett och annat linne.

Andra dagen var det finare väder och jag och mamma lekte uberturister och åkte runt  i en dubbeldäckar-turistbuss mellan alla sevärdheter som staden har att djuda på.

Tredje dagen var det strålande sol och vi var nere på stranden och solade. Fick massage av en tjej och badade i medelhavet som pricken över i. Eftersom våra spanska smaklökar inte var på topp så åt vi kanongod middag på Hard Rock Café, där vi också fick den största nachotallriken vi någonsin skådat.

2. VI VANN!!

Nu är det dags för lite sömn, vilken jag inte fått en överdos av de senaste dygnen.
Puss och Godnatt!

Ps. Så sjukt härligt med lov! Ska chilla galet i en vecka, kan det bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0