En lördag.

Idag var det upp tidigt som gällde. Klockan 9:15 pep klockan bredvid sängen.

Pluggade lite under morgontimmarna och klockan 12.00 bar det av till stan. Jag och min kära mor ägnade många timmar i affärer och åkte inte hem förens de stängde. Fick många stora kassar med oss hem och många saker uträttade. Bland annat en ny vinterjacka, lite diverse fina kläder från MQ och gardiner, krukor, kuddar m.m till rummet. Och en mycket efterlängtad stämmare till gitarren.

Direkt efter det att vi kommit hem begav vi oss till grannarna där det var god middag, fotbolls VM, RockBand och gymnasiesnack som gällde.

Nu är det dags att sätta igång att plugga igen. Ingen vila, ingen ro. Men jag antar att det är så det är sista året på grundskolan. Kan också ligga något i att jag inte börjar förrens i sista minuten. Men that's the way I am!

Puss och Kram, rutten banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0