En lagom vanlig Söndag.

Var stentrött när jag vaknade i morse, Men så går det om man sitter uppe halva natten och pluggar...

Nu vill jag inte att du ska tro att jag sitter uppe och pluggar en lördagkväll, för så är det oftast inte. Denna gång hade jag en anledning.

Nu är det äntligen bestämt, jag och mamma ska åka till Barcelona på torsdag! Bokade biljetterna idag, är kanontaggad!

Hur kan detta hänga ihop med plugg kan tyckas?
Eftersom vi åker på torsdag betyder det att allt plugg tills dess och fredag blivit framflyttat till onsdag, mycket att göra alltså.  

Idag var Emmelie här (min/syrrans kompis, beroende på vem man frågar). Gick ut på prommis alla tre och pratade om gymnasiet. Kanske inte så mycket om vart/vad man ska välja och så, mer om det sociala livet på gymnasiet och vännerna nu och sen.
Mycket givande!

Lite volleyboll på kvällen som vanligt, och snart är det dags att sova...
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att din blogg fått ett rejält uppsving efter min kritik ;) Du är duktig babe!

Bisous

2008-10-20 @ 14:16:08
Postat av: Sara

Det förra var från mig :)

2008-10-20 @ 14:16:35
Postat av: Emmelie

Jag skulle kalla dig för min kompis :D

2008-10-21 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0