Dagen.

Vaknade av att det var alldeles för ljust i rummet.
Anledning: Har inte fått upp någon rullgardin sedan jag skaffade nya gardiner.

Åt frukost med M och syrran och kollade sedan på ett inspelat avsnitt Desperate Housewives - mycket värt att titta på.

Fick sedan en enorm lust att få ordning på saker och ting, och började rensa ur lådor i garderoben och under sängen.
Jisses what a mess det blev!

Vad lärde jag mig av detta?: Att man bör städa undan lite i resten av rummet innnan du river ut halva garderoben.

Avbröt i alla fall projektet och gick in på datan. F kom över på eftermiddagen, eftersom (smart som hon är) glömde hemnyckeln och var utelåst.

Till middag blev det en riktig gormemiddag som flickorna hade anordnat - varmkorv med bröd. Men som kompensation hade de också bakat galet goda bullar som vi tog till efterätt innan det bar av till volleybollen.

Nu när E har hjälpt mig fylla i lite tomma luckor gällande min kunskap i datateknik, så ska jag passa på att kolla på en film hon fixade åt mig.

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0