Catcher in the rye.

Musikprov imorgon!
När min hjärna insåg detta och var villig att börja nöta in lite om Bach och Beethoven, förstod jag aldeles försent att mitt plugghäfte var borta. Det ligger nog och dammar bort i sin ensamhet någonstans i gymnastiksalens trånga omklädningsrum. Ett bittert öde, både för mig, häftet och mina betyg.

Som räddaren i nöden, riddaren på den vita springaren eller som tacos i skolan då man är hungrig, hjälpte K mig ur även denna situation. Som så många gånger tidigare räddade hon mig ur denna livshotande läge.

Du är den bästa av de bästa K. Tack, tack för att du finns!

Självklart kommer jag köpa Ben & Jerry till dig tills du storknar, det är du värd min vän!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så många ggr jag hjälpt dig är jag värd en hel hög Ben & Jerry's! GE MIG!! :D ser fram emot det efter barcelona mi amiga. Hälsa la Rambla från mig så ses vi på planen på söndag!

2008-10-22 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0