Barcelona, imorgon.

Japp, imorgon gäller det!

Just nu håller jag på att packa det sista. Börjar inse att min necessär kommer bli lika stor som alla mina kläder är tillsammans. Men när det gäller att stänga aldeles för överfyllda resväskor, går jag efter motto "Om man bara vill, så går det".

Kom nyss hem från HSM (High School Musical för er som inte är så insatta i ämnet).

Innan vi skulle gå in kom det en liten tjej fram till oss, hon var max 6 år.

- Heeeeeeeeej, vad ska ni se?
(Tvekar lite) - High School Musical...
- SKA NI! Det ska jag med!

Och precis som vi misstänkte var 95 % utav biobesökarna i salongen under 10 år.

Efter att F och L hade mobbat A för att hon kom ut från salongen med stvå floder över kinderna, var det dags att åka hem. Måste, trots stor tveksamhet, säga att filmen var riktigt bra. Tack för att du drog med oss, A!

Efter denna korta information ska jag nu återgå till att trycka ner det sista i min redan allt för fulla resväskan. Kommer hem på söndag, då det också är volleybollmatch. Kommer vara sjukt trött, men det är det värt!

Puss på er, ha det bra här hemma, för nu drar jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0