Stanna upp.

Spelade match idag. Jag kunde verkligen inte koncentrera mig.

Jag fick spela första set, och allt sket sig. Gick inte på mina bollar och fick inte till några bra pass. Jag var förvirrad, allt hände på en gång.

Efter det blev jag utbytt ett set. Jag stod bara bredvid och såg allt som hände, utan att vara delaktig eller kunna påverka.

I vårt sista set spelade jag bra. Spelet börjde flyta på igen och trots att vi inte vann  var det okej.

Jag tror det är så man måste göra, när allt blir för mycket. Man måste byta ut sig själv ett tag, se på allt som händer, ta ett djupt andetag och sedan börja spela igen. Ingen är Superman och ibland måste man sakta in lite innan man kan återgå till racet.

Tänk på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0