Snön har smält bort.

Ja, I'm a busy girl. Länge sedan sist.

I tisdags var det test-nationella, men eftersom jag bor på en ö där bussarna slutar gå när det kommer lite snö, var halv klassen försenade till skolan. That's a bondes life!
I onsdags var det simning och skridskor på torvalla som gällde. Galet kul (i alla fall för oss lyckliga som har stake nog att inte anse att det är jordens undergång att visa sig i bikini.)
På kvällen var det öppet hus på Viktor Rydberg. Supermysigt och trevligt gymnasium. Dock ett problem med mina poäng som möjligtvis inte räcker längre än till Fredrika.
Idag var det ännu ett öppet hus som stod på schemat och efter att ha kollat på en minispelning med Parah och träffat sjukt många gamla och nya människor, begav sig jag och compani oss till kyrkan (!) där det var ungdomskväll. Trevligt trevligt!

Nu är det dags för lite skönhetssömn! Om jag fortsätter såhär kommer jag att se ut som en hagga och gått in i väggen innan nian är slut.

Peace och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0