Snö.

Vacker, gnistrade, ljus, upplivade, men samtidigt så dyster, deppig och sorglig. Den påminnner om att det rédan gått ett år, den påminner om att livet går vidare mot allt det var förr. Den bevisar att tiden fortfarande rullar på trots att ingenting är sig likt. Den ger ett ljus om framtid och äventyr, längtan och förhoppningar. Den visar att våren är runt hörnet och snart är det din tur i livet.
  Jag vet inte om jag gillar att det är vinter eller inte. Allt går så otroligt fort, det är det som är problemet. För några dagar sedan började jag nian, om lika lång tid går jag ut och tar sickte på gymnasiet. Snart finns det ingen tid att grubbla längre, varken tiden eller livet har lust att vänta på att du kommer ikapp!



Kommentarer
Postat av: 发

klyftigt sagt, du är en vis tjej. Mycket av det du skriver har faktiskt en mening, det betyder nått för alla, inte bara dig. Det är därför jag gillar din blogg :)

2008-11-26 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0