Sacka, kanske min grej.

Jag tycker att det är roligt att prata. Inte så att jag ska få uppmärksamhet, utan för att det är roligt att försöka få människor att se saker som jag gör. Från samma vinkel. Men ännu roligare är när de inte gör det. Då får man diskutera, resonera och övertyga, förklara och övertala.

Jag blir irriterad på människor som inte försöker förstå. Som bara avslutar diskusionen och säger " Ge upp, jag har rätt". Det är otroligt att en människa kan vara så trångsynt och ensidig. En person med den inställningen löser inga världsproblem, det är en sådan person som skapar dem!

Kommentarer
Postat av: .............

Ursäkta?



Skapar världsproblem?

2008-12-02 @ 17:04:33
Postat av: Sara

Fett smart du är snygging. Efter detta inlägg håller jag med Ingman: Gå sam!

2008-12-03 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0