Gymnasium = Beslutsångest.

Sant så sant. Just nu sitter jag framför datorn och kollar runt på alla olika program, inriktningar, skolor, karaktärsämnen, induviduella val och utbildningar. Kan bara konstatera att det är en hel jungel där ute, och i övermorgon är det gymnasiemässa som gäller.

Har verkligen ingen aning om vart eller vad jag ska gå. Om jag ska gå Samhälle eller Natur eller om jag ska välja något specialutformat program. Just nu lutar det kanske åt natur, men jag är lika växlande när det gäller det här som vädret kan vara från ena dagen till den andra...

Men det löser sig alltid. Kanske gör jag som Syrran och bestämmer mig sista veckan...

Puss och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0