Jul, jul, strålande jul.

Ja, julafton drog förbi. Det var bra - inte fantastisk - men bra. Åt julbord på femstjärnigt (!) hotell med lite Dalaröfolk och sedan var det chilla hemma som gällde. Paketen var förvånansvärt bra i år. Inga floppar - vilket var oväntat. Fick en dator av päronen, vilket både var nödvändigt och för nöjes skull. Men finaste paketet kom från Syster.

Dagarna fortsätter rulla på. Jag glider fram och tillbaka mellan tid och rum, eller vad det nu är vad man brukar säga. Ibland känns det som att jag tappar begreppet om tiden som flyter förbi utan att jag märker det. Ibland är mina tankar oförklarligt långt bort från det rum jag befinner mig i. Veckan har gått. Snart hemma. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0