Jag "hjärta" snowboard.

Absolut.
Det är så otroligt härligt när man susar ner för berget. Inget kan stå i vägen. Inget kan stoppa dig.

Idag blev det en riktigt slapp morgon. Inte för att det betydde sovmorgon, sånt är det snålt om. Uppstigning vid nio som vanligt, men när sedan rapporten var "kraftig blåst" och alla liftar utom en var stängd, chillade vi galet istället.

Vid ett-tiden tog jag mig i alla fall ut för att testa backen en sväng. Slog mig samman med Frida och Company och tillsammans trotsade vi naturens krafter.

Ikväll kommer ännu lite fler Dalaröfamlijer på besök. För er som har koll kommer bland annat Olofsson, Oldmark, och Truvé/Larsson. Det ska bli trevligt att få lite fullt hus igen. Nu när det bara är familjen på fyra personer i huset som är gjort för 11, kan det bli lite tomt.

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: ingman, såklart.

Asså ska Truvé, Oldmark och Olofssonarna bo i erat hus? :O

2008-12-23 @ 14:02:24
Postat av: Ella

Haha, nej ;) (Inte för att jag skulle banga på det). Dom skulle bara hit på middag :)

2008-12-23 @ 16:08:44
Postat av: ingman, såklart.

jahajasså xD Softish :)

Fan längtar tills vi ska till Åre =D

2008-12-25 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0