Åre.

Japp, that's where I am! Därför har jag inte kunnat skriva så mycket.

Efter att ha blivit bemött med mysig snö och pulver i morgonsolen kan jag inte säga annat än att det är toppen. Appropå det var vi faktiskt där idag, på toppen alltså.

Efter att jag och mamma hade varit nere på byn och handlat och var påväg att parkera påpekade hon det nya stora hotellet precis bredvid vårt hus.
Mamma: "Har du sett att dom har byggt ett nytt hus här?
Ella (sarkastiskt): "Nej det hade jag totalt missat. Det är ju inte som att det tar upp hela mitt synfält eller så..!"
Mamma (muttrar): "Men du måste faktiskt medge att du skulle kunnat missa det. "

Varför känns det som att mamma känner mig ganska bra?

Nu är det dags för lite sömn för mig om jag ska orka stå upp på brädan imorgon, med tanke på dessa galet tidiga uppstigningar.

Peace och puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, med tanke på att du missade granen när du gick förbi den i hallen så kan du faktiskt missa en hel del ;)

2008-12-22 @ 11:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0